ხელოვნური ინტელექტის წამყვანმა პლატფორმა ChatGPT-მ მომხმარებლებისთვის ახალი, წლიური მიმოხილვის ფუნქცია წარადგინა. ეს ინიციატივა მიზნად ისახავს მომხმარებლებს შესთავაზოს პერსონალიზებული შეჯამება მათი წლის განმავლობაში პლატფორმასთან ურთიერთობის შესახებ. ახალი ფუნქცია პოპულარული მუსიკალური სერვისის Spotify-ის „Wrapped“ ფუნქციას ემსგავსება, რომელიც მომხმარებლებს წლიურ მუსიკალურ სტატისტიკას აწვდის.
ChatGPT-ის ეს მიმოხილვა მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს, გაეცნონ საკუთარ სტატისტიკას, მათ შორის, AI ასისტენტისთვის გაგზავნილი მოთხოვნების რაოდენობასა და ტიპს, ყველაზე ხშირად გამოყენებულ ფრაზებსა თუ თემებს და პლატფორმასთან ურთიერთობის სხვა საინტერესო დეტალებს. იგი უნიკალურ შესაძლებლობას აძლევს მომხმარებელს, უკეთ გაიაზროს, თუ როგორ იყენებდა ხელოვნურ ინტელექტს წლის განმავლობაში და რა მიმართულებით იყო მისი ინტერაქციები ყველაზე აქტიური.
ეს ფუნქცია ციფრულ სერვისებში მომხმარებლისთვის პერსონალიზებული, რეტროსპექტული ხედვის შეთავაზების მზარდი ტენდენციის ნაწილია. Spotify Wrapped-ის მსგავსად, ChatGPT-ის წლიური მიმოხილვა მიზნად ისახავს მომხმარებლის ჩართულობის გაზრდას, ინდივიდუალური AI ინტერაქციის ნიმუშების ხაზგასმას და პლატფორმასთან მეტი კავშირის შექმნას.