ევროკომისიამ შეცვალა გეგმები, რომელიც ევროკავშირის ტერიტორიაზე 2035 წლიდან ახალი ბენზინზე და დიზელზე მომუშავე ავტომობილების გაყიდვას სრულად კრძალავდა. გადაწყვეტილების მიხედვით, ამ თარიღიდან გაყიდული ახალი მანქანების 100%-ის ნაცვლად, 90% უნდა იყოს ნულოვანი გამონაბოლქვით, რაც მწარმოებლებს საშუალებას აძლევს, გაყიდვების 10%-იანი წილი ტრადიციულ საწვავზე მომუშავე მოდელებით დაიკავონ.
თავდაპირველი რეგულაციები მკაცრად ითვალისწინებდა, რომ 2035 წლის შემდეგ ევროკავშირში გაყიდული ყველა ახალი მსუბუქი ავტომობილი გამონაბოლქვისგან თავისუფალი უნდა ყოფილიყო. ეს ნიშნავდა ბენზინისა და დიზელის ძრავებით აღჭურვილი მანქანების სრულ აკრძალვას. თუმცა, ბოლო პერიოდში, გერმანული ავტომწარმოებლების მეთაურობით, საავტომობილო ინდუსტრიამ ინტენსიური ლობირება აწარმოა ევროკომისიასთან ამ წესების შემსუბუქების მიზნით. ევროპის ავტომწარმოებელთა ასოციაციის (ACEA) განცხადებით, ელექტრომობილებზე საბაზრო მოთხოვნა ამ ეტაპზე არასაკმარისია, რათა მწარმოებლებმა სრულად გადავიდნენ მხოლოდ ელექტროძრავებზე. მათი არგუმენტით, არსებული წესების დატოვება მწარმოებლებს „მრავალმილიარდიან ევროს“ ჯარიმებს დაუწესებდა, რამაც სერიოზულად დააზარალოს სექტორი და შეაფერხოს ეკონომიკური განვითარება. ამ ცვლილებით, ევროკავშირი ცდილობს, ბალანსი შეინარჩუნოს ამბიციურ გარემოსდაცვით მიზნებსა და ავტოსამრეწველო ინდუსტრიის რეალისტურ მოთხოვნებს შორის, რათა თავიდან აიცილოს პოტენციური კრიზისი.