ევროპის 2035 წლისთვის ავტომობილების CO2 გამონაბოლქვის შემცირების გეგმები სულ უფრო მეტად განიხილება, როგორც შიდაწვის ძრავების (ICE) ეპოქის დასასრულის ნიშანი. ეს გადაწყვეტილება, რომელიც ევროკავშირის კლიმატური მიზნების ნაწილია, მიზნად ისახავს სატრანსპორტო სექტორის დეკარბონიზაციას და მნიშვნელოვან ცვლილებებს გამოიწვევს კონტინენტის საავტომობილო ლანდშაფტში.
კერძოდ, ევროკავშირის კანონმდებლობა 2035 წლიდან ფაქტობრივად კრძალავს ახალი ბენზინისა და დიზელის მანქანების გაყიდვას, რაც მწარმოებლებს აიძულებს სრულად გადავიდნენ ელექტრომობილების (EV) წარმოებაზე. ეს ნაბიჯი ევროპის მწვანე შეთანხმების (European Green Deal) ფარგლებში მიღებული ერთ-ერთი ყველაზე ამბიციური გადაწყვეტილებაა, რომლის საბოლოო მიზანიც 2050 წლისთვის კლიმატური ნეიტრალიტეტის მიღწევაა. ინიციატივა ემსახურება ჰაერის ხარისხის გაუმჯობესებას და სათბურის გაზების ემისიების შემცირებას.
ამ გეგმის განხორციელება მნიშვნელოვან გამოწვევებს უქმნის ავტომწარმოებლებს, რომლებიც უკვე აქტიურად მუშაობენ ელექტრომობილების მოდელების გაფართოებასა და საწარმოო ხაზების მოდერნიზაციაზე. მოსალოდნელია, რომ მომდევნო წლებში ევროპის ბაზარზე ელექტრომობილების წილი საგრძნობლად გაიზრდება, რაც მომხმარებლისთვის არჩევანის სპექტრსაც შეცვლის. საბოლოო ჯამში, 2035 წლის ვადის მოახლოებასთან ერთად, კონტინენტი ელექტროტრანსპორტის სრულმასშტაბიანი ერაში შესასვლელად ემზადება.