Meta-მ განაცხადა, რომ ევროკავშირის ქვეყნებში Facebook-ისა და Instagram-ის მომხმარებლებს შესაძლებლობა ექნებათ, შეზღუდონ მათთვის ნაჩვენები პერსონალიზებული რეკლამების რაოდენობა. ეს ცვლილება კომპანიის მხრიდან ევროკავშირის ტექნოლოგიური რეგულაციების შესრულების მცდელობაა.
აღნიშნული გადაწყვეტილება უკავშირდება იმ ფაქტს, რომ აპრილში Meta 266 მილიონი დოლარით დააჯარიმეს სარეკლამო მოდელის გამო, რომელიც მომხმარებლისგან თანხმობას ან ფასიან გამოწერას ითხოვდა. ევროკომისიის განცხადებით, ახალი სარეკლამო პარამეტრები ხელს შეუწყობს მომხმარებლის კონფიდენციალურობის დაცვას.