ამერიკული ონლაინ სავაჭრო სერვისის მიმწოდებელი კომპანია Instacart $60 მილიონი დოლარის კომპენსაციას გადაუხდის მომხმარებლებს მას შემდეგ, რაც აშშ-ის ფედერალურმა ხელისუფლებამ მას მომხმარებლების შეცდომაში შეყვანა დასდო ბრალად. ეს თანხა ანაზღაურების სახით გაიცემა იმ პირებზე, რომლებიც, მარეგულირებელი უწყებების მტკიცებით, კომპანიის არაკეთილსინდისიერი პრაქტიკის მსხვერპლნი გახდნენ. აღნიშნული შეთანხმება მიღწეულია მარეგულირებელ ორგანოებთან და მიზნად ისახავს ხანგრძლივი სამართლებრივი დავის თავიდან აცილებას.
ბრალდებები კომპანიის მიერ განხორციელებულ პრაქტიკას ეხებოდა, რამაც, ფედერალური გამომძიებლების ვარაუდით, მომხმარებლები შეცდომაში შეიყვანა. მიუხედავად იმისა, რომ კონკრეტული დეტალები არ გაკონკრეტებულა, მსგავსი შემთხვევები ხშირად მოიცავს სერვისის ფარულ გადასახადებს, არასწორ ინფორმაციას მიწოდების ღირებულებასთან ან სხვა დამატებით ხარჯებთან დაკავშირებით. ამ კომპენსაციის გადახდით, Instacart-ი ცდილობს აღადგინოს ნდობა და შეასრულოს მარეგულირებელი ორგანოს მოთხოვნები.
Instacart-ის ეს ნაბიჯი ხაზს უსვამს ელექტრონული კომერციისა და მიტანის სერვისების სექტორში მომხმარებელთა დაცვისა და გამჭვირვალობის მნიშვნელობას. ფედერალური უწყებების მხრიდან მსგავსი ზომები მიზნად ისახავს ბაზარზე სამართლიანი კონკურენციის უზრუნველყოფას და კომპანიების ანგარიშვალდებულების ამაღლებას. ეს შემთხვევა ასევე გაფრთხილებაა სხვა ციფრული პლატფორმებისთვის, რომ მკაცრად დაიცვან მომხმარებელთა უფლებები და ეთიკური ბიზნეს პრინციპები.