Instacart-მა, სასურსათო პროდუქტების მიტანის ამერიკულმა პლატფორმამ, ოფიციალურად განაცხადა, რომ დაუყოვნებლივ წყვეტს ფასების საკამათო ტესტირებას თავის სერვისზე. ეს გადაწყვეტილება მოჰყვა მიმდინარე თვეში გამოქვეყნებულ კვლევას, რომელმაც გამოავლინა ფასების ექსპერიმენტები, რის შედეგადაც ზოგიერთი მომხმარებელი უფრო მაღალ ფასებს ხედავდა, ვიდრე სხვები. გარდა ამისა, გასულ კვირას აშშ-ის ფედერალურმა სავაჭრო კომისიამ (FTC) გამოძიების დაწყების შესახებ განაცხადა, რაც მნიშვნელოვანი ფაქტორი გახდა კომპანიის ამ ნაბიჯში.
კომპანიის სპიკერმა „Engadget“-თან საუბარში დაადასტურა: „დაუყოვნებლივ წყდება ყველა პროდუქტის ფასის ტესტირება ჩვენს პლატფორმაზე. საცალო მოვაჭრეებს აღარ ექნებათ Eversight ტექნოლოგიის გამოყენების შესაძლებლობა Instacart-ზე პროდუქტის ფასების შესამოწმებლად.“ Instacart-ის მიერ გამოქვეყნებულ ბლოგპოსტში აღნიშნული იყო „არასწორი შეხედულებები და დეზინფორმაცია“. კომპანია მტკიცედ უარყოფს, რომ ეს ფასების ექსპერიმენტები დინამიური ფასწარმოქმნის შედეგი იყო ან მყიდველთა პირად ან ქცევით ინფორმაციას ეფუძნებოდა, რითაც ცდილობს არსებული გაუგებრობების განმარტებას საზოგადოებისთვის.