ZDNET-ის უფროსმა რედაქტორმა, ელის ბეტერს პიკარომ, 2025 წლის 13 დეკემბერს გამოქვეყნებულ სტატიაში დეტალურად აღწერა, თუ როგორ იყენებს ხელოვნური ინტელექტის (AI) ხელსაწყოებს – ChatGPT-ს, Gemini-სა და Sora-ს – თავისი ოთხი წლის შვილის ნახატების გასაცოცხლებლად. მისი მიზანია ბავშვისთვის AI ტექნოლოგიების გაცნობა ისე, რომ ეს არ გახდეს შემოქმედების შემცვლელი ან წარმოსახვის შემზღუდველი ფაქტორი. პიკარო ამ პროცესს სახალისო სასწავლო შესაძლებლობად მიიჩნევს, რომელიც ბავშვებს თანამედროვე ტექნოლოგიებთან ჯანსაღ ინტერაქციას ასწავლის.
მეთოდოლოგია გულისხმობს ბავშვის მიერ შექმნილი ორიგინალური ნახატების საწყის წერტილად გამოყენებას, რაც უზრუნველყოფს, რომ ბავშვი რჩება შემოქმედებითი პროცესის მთავარ ავტორად. რედაქტორის თქმით, მარტივი მოთხოვნების (prompts) გამოყენებით ბავშვები სწავლობენ AI-ის ეთიკურ და პრაქტიკულ გამოყენებას. ეს მიდგომა ხელს უწყობს იმის დემონსტრირებას, რომ ხელოვნურ ინტელექტს შეუძლია ბავშვთა შემოქმედებითობის გაძლიერება და გამდიდრება, მისი ჩანაცვლების გარეშე. პიკარო, რომელიც სამსახურებრივად ხშირად წერს AI ხელსაწყოებზე, ცდილობს თავის შვილს ამ ტექნოლოგიების პოზიტიური და გამოყენებითი მხარე გააცნოს.