კომპანია Meta, სოციალური ქსელ Facebook-ის მფლობელი, ამჟამად ამოწმებს ახალ სქემას, რომელიც ბმულების გაზიარებას კონტენტის შემქმნელებისთვის, ფაქტობრივად, ფასიან ფუნქციად აქცევს. ამ საპილოტე პროგრამის ფარგლებში, Meta Verified გამოწერა განსაზღვრავს, თუ რამდენი გარე ბმულის გაზიარება შეეძლება კონკრეტულ პროფილს თვის განმავლობაში. ეს ნიშნავს, რომ Facebook-ის მომხმარებლები, რომლებიც ქმნიან კონტენტს და არ გააჩნიათ Meta Verified გამოწერა, დაექვემდებარებიან გარკვეულ შეზღუდვებს გაზიარებული ბმულების რაოდენობასთან დაკავშირებით.
აღნიშნული ინიციატივა წლების განმავლობაში არსებული იმ შეშფოთების ფონზე ხორციელდება, რომ Meta-ს, როგორც პლატფორმის მფლობელს, შეუძლია ხელოვნურად შეზღუდოს გარე ვებგვერდებზე მიმავალი ბმულების გავრცელება და ამით გავლენა მოახდინოს კონტენტის დისტრიბუციაზე. სოციალური მედიის კონსულტანტის, მეტ ნავარას მიერ ცოტა ხნის წინ გავრცელებული სქრინშოტის მიხედვით, ტესტში მონაწილე შემქმნელებმა Meta-სგან უკვე მიიღეს ოფიციალური შეტყობინება. ამ შეტყობინებაში ნათქვამია, რომ Meta Verified-ის გარეშე მოქმედი ზოგიერთი Facebook პროფილი, მათ შორის მათი, შეზღუდვებს დაექვემდებარება გაზიარებული ბმულების რაოდენობასთან დაკავშირებით, რაც, სავარაუდოდ, მნიშვნელოვან გავლენას მოახდენს მათ შესაძლებლობაზე, ეფექტურად გააზიარონ კონტენტი პლატფორმის გარეთ.