სპორტული ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის მწარმოებელმა გიგანტმა Nike-მა განაცხადა, რომ მისი კომპანიის მასშტაბური გარდაქმნისა და ოპერაციული გაჯანსაღების გეგმები „შუა ფაზაშია“. ეს მეტაფორული განცხადება, რომელიც ბეისბოლის ტერმინოლოგიიდან მოდის და თამაშის შუა პერიოდს აღნიშნავს, მიუთითებს, რომ კომპანია მნიშვნელოვანი ცვლილებების განხორციელების შუა გზაზეა და ჯერ კიდევ სჭირდება დრო სრული შედეგების მისაღწევად. მიუხედავად ამ პროგრესის და დადებითი ნიშნებისა, ფინანსურ ბაზრებზე ინვესტორთა შეშფოთება კომპანიის სამომავლო ზრდისა და მომგებიანობის პერსპექტივებთან დაკავშირებით კვლავ მაღალია.
Nike-ის სტრატეგიული გეგმები, სავარაუდოდ, მოიცავს პროდუქციის ინოვაციებს, მიწოდების ჯაჭვის ოპტიმიზაციას, პირდაპირ მომხმარებელთან გაყიდვების არხების გაფართოებას (DTC) და ხარჯების ეფექტურ მართვას. ამ ნაბიჯების მიზანია ბაზარზე კონკურენტუნარიანობის ამაღლება და ფინანსური მაჩვენებლების გაუმჯობესება. თუმცა, ანალიტიკოსების აზრით, ინვესტორების შეშფოთება შესაძლოა გამოწვეული იყოს ინდუსტრიაში არსებული გაზრდილი კონკურენციით ისეთ ბრენდებთან, როგორებიცაა Adidas, Puma და სხვა მზარდი მოთამაშეები, გლობალური ეკონომიკური არასტაბილურობით და სამომავლო ზრდის ტემპის შენელების მოლოდინით. კომპანიის წინაშე დგას გამოწვევა, დაარწმუნოს ინვესტორები გრძელვადიანი წარმატების პერსპექტივებში.