კომპანია OpenAI-მ გამოაცხადა, რომ მან ChatGPT-ში აპლიკაციების ახალი დირექტორია ჩაუშვა, რომელიც უკვე ხელმისაწვდომია მომხმარებლებისთვის. ეს ინოვაცია ხელს უწყობს ChatGPT-ის საუბრების გაფართოებას, ახალი კონტექსტის შემოტანას და მომხმარებლებისთვის ქმედებების განხორციელების შესაძლებლობის მიცემას უშუალოდ ჩატბოტის ინტერფეისიდან. აღსანიშნავია, რომ Google Drive-ის მსგავსი „კონექტორული“ აპლიკაციები ამიერიდან უბრალოდ „აპლიკაციებად“ მოიხსენიება.
OpenAI-ის განმარტებით, აპლიკაციები მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს შეასრულონ სხვადასხვა ამოცანა, მათ შორის პროდუქტების შეკვეთა, მონახაზის სლაიდშოუდ გადაქცევა ან ბინის ძებნა. აპლიკაციების ახალი სექცია, რომელიც ხელმისაწვდომია iOS, Android და ვებ პლატფორმებზე, დაყოფილია სამ ძირითად კატეგორიად: „გამორჩეული“ (Feature), „ცხოვრების სტილი“ (Lifestyle) და „პროდუქტიულობა“ (Productivity). მომხმარებლებს შეუძლიათ მარტივად დაუკავშირდნენ ხშირად გამოყენებულ აპლიკაციებსა და ვებგვერდებს, როგორიცაა Booking.com, Spotify და Dropbox. აპლიკაციის გამოსაყენებლად საჭიროა მასზე დაჭერა, „დაკავშირების“ (Connect) ღილაკზე დაწკაპუნება და შემდეგ მისი ავტორიზაცია ChatGPT-თან წვდომისთვის, რის შემდეგაც შესაძლებელია შესაბამისი ჩატის დაწყება. ეს ნაბიჯი კიდევ უფრო აძლიერებს ChatGPT-ის როლს, როგორც მრავალფუნქციურ ასისტენტს.