რამდენიმე უმსხვილესი ამერიკული და ევროპული ფარმაცევტული კომპანია, მათ შორის Pfizer, AstraZeneca, Eli Lilly და Novo Nordisk, აშშ-ის ყოფილი პრეზიდენტის, დონალდ ტრამპის ადმინისტრაციასთან მედიკამენტების ფასების ნებაყოფლობით შემცირებაზე შეთანხმდა. ეს შეთანხმებები ტრამპის ადმინისტრაციის მიერ წამოწყებული ფართო კამპანიის ნაწილი იყო, რომლის უმთავრესი მიზანიც ამერიკის შეერთებულ შტატებში რეცეპტურით გასაცემი მედიკამენტების მაღალი ღირებულების შემცირება გახლდათ. ამ გარიგებების შედეგად, კომპანიები თანხმდებიან, რომ საკუთარ პროდუქციას უფრო დაბალ ფასად გაყიდიან, რაც მომხმარებლისთვის ხელმისაწვდომობის გაზრდას უზრუნველყოფს.
ადმინისტრაცია აქტიურად ცდილობდა დაეკავშირებინა აშშ-ში წამლების ფასები საზღვარგარეთის ბაზრებზე არსებულ უფრო დაბალ ფასებთან. ამ პოლიტიკის ფარგლებში, პრეზიდენტმა ტრამპმა ხელი მოაწერა აღმასრულებელ ბრძანებას, რომელიც მიზნად ისახავდა მედიკამენტების ღირებულების 30-დან 80 პროცენტამდე შემცირებას. თეთრ სახლში გამართულ ღონისძიებებზე არაერთხელ გაესვა ხაზი ადმინისტრაციის მტკიცე პოზიციას, უზრუნველყოფილიყო ფარმაცევტული პროდუქტების ხელმისაწვდომობა და გამჭვირვალობა ამერიკელი მოქალაქეებისთვის. აღნიშნული ნაბიჯები მნიშვნელოვან წინ გადადგმულ ნაბიჯად შეფასდა ჯანდაცვის ხარჯების შემცირებისა და პაციენტებისთვის ტვირთის შემსუბუქების კუთხით.