სან-ფრანცისკოში, ელექტროენერგიის მასშტაბური გათიშვის შემდეგ, კომპანია PG&E-ის მომხმარებლებისთვის დენის მიწოდება ეტაპობრივად აღდგა. ინციდენტმა 130 000-ზე მეტი აბონენტი დააზარალა, რამაც ქალაქის მნიშვნელოვან ნაწილში კომუნალური მომსახურების სერიოზული შეფერხება გამოიწვია. აღდგენითი სამუშაოები აქტიურად მიმდინარეობს სისტემის სრული სტაბილიზაციის მიზნით.
ელექტროენერგიის მიწოდების შეფერხება ქალაქის სხვადასხვა უბანს შეეხო, მათ შორის ცენტრალურ ბიზნეს რაიონებს, საცხოვრებელ ზონებსა და ტურისტულ ობიექტებს, რამაც მნიშვნელოვანი დისკომფორტი შეუქმნა როგორც მოსახლეობას, ისე ადგილობრივ ბიზნესს. კომპანია PG&E-ის წარმომადგენლებმა საზოგადოებას მოუწოდეს მოთმინებისკენ და განაცხადეს, რომ საგანგებო ბრიგადები უწყვეტად მუშაობდნენ პრობლემის დროულად აღმოსაფხვრელად. მათივე თქმით, უახლოეს საათებში დაზარალებულთა უმრავლესობისთვის ელექტროენერგიის მიწოდება სრულად აღდგება.
მიუხედავად იმისა, რომ გათიშვის გამომწვევი კონკრეტული მიზეზები ოფიციალურად ჯერ არ სახელდება, მსგავსი ინციდენტები ხშირად დაკავშირებულია ინფრასტრუქტურის გაუმართაობასთან, ამინდის არასტაბილურ პირობებთან ან მოულოდნელ ტექნიკურ ხარვეზებთან. კომპანია იძიებს მომხდარს, რათა მომავალში მსგავსი შემთხვევები თავიდან იქნას აცილებული.