გერმანელი ქორეოგრაფის, პინა ბაუშის ლეგენდარული ქმნილება, „კონტაქტჰოფი“, კვლავ გაცოცხლდა საბერძნეთის ეროვნული თეატრის სცენაზე. ამ მასშტაბურ პროექტში მონაწილეობა მიიღეს ადგილობრივმა, ბერძენმა შემსრულებლებმა, რამაც ნამუშევარს ახალი სიცოცხლე შესძინა და მაყურებელს საშუალება მისცა, კვლავ ეზიაროს თანამედროვე ცეკვის ამ შედევრს.
„კონტაქტჰოფი“, რომელიც პირველად 1978 წელს დაიდგა, პინა ბაუშის ყველაზე მნიშვნელოვან ნამუშევრებს შორის არის. ეს ნაწარმოები ღრმად იკვლევს ადამიანურ ურთიერთობებს, მათ სირთულეს, მარტოობას, სიახლოვის ძიებასა და სოციალურ ინტერაქციებს. მისი უნიკალურობა მდგომარეობს იმაში, რომ მოცეკვავეები ხშირად პირდაპირ ურთიერთობენ აუდიტორიასთან, არღვევენ რა ტრადიციული თეატრის მეოთხე კედელს. ნამუშევრის აღდგენა საბერძნეთში პინა ბაუშის ვუპერტალის საცეკვაო თეატრის ფონდის მკაცრი ზედამხედველობით ხდება, რაც უზრუნველყოფს ქორეოგრაფის ხედვისა და ორიგინალური სულისკვეთების შენარჩუნებას. ეს პროექტი საშუალებას აძლევს ბერძენ ხელოვანებსა და მაყურებელს, უშუალოდ შეეხონ მსოფლიო ქორეოგრაფიის ერთ-ერთ ქვაკუთხედს.
პინა ბაუშის მოღვაწეობამ რევოლუცია მოახდინა თანამედროვე ცეკვაში და საფუძველი ჩაუყარა „ცეკვის თეატრის“ (Tanztheater) მიმართულებას, რომელიც ემოციურ სიღრმესა და დრამატულ მოყოლას აერთიანებს. „კონტაქტჰოფის“ მსგავსი ნაწარმოებების განმეორებითი დადგმა სხვადასხვა ქვეყნის თეატრებში აძლიერებს კულტურულ გაცვლას და ინარჩუნებს ბაუშის გავლენას მსოფლიო ხელოვნებაზე, რაც განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია საბერძნეთის კულტურული სცენისთვის.