Visa-ს მიერ გამოქვეყნებული ანგარიშის თანახმად, სადღესასწაულო სავაჭრო სეზონზე საცალო გაყიდვები წელს 4.2%-ით გაიზარდა. CNBC-ის მიერ მოწოდებული ინფორმაციით, ეს მნიშვნელოვანი ზრდა ძირითადად ელექტრონული კომერციის სექტორისა და ელექტრონიკის პროდუქციის გაყიდვების მატებამ განაპირობა.
ელექტრონული კომერციის როლი ყოველწლიურად იზრდება, რაც მომხმარებელს საშუალებას აძლევს შესყიდვები კომფორტულად, სახლიდან გაუსვლელად განახორციელოს. ეს ტენდენცია განსაკუთრებით გაძლიერდა ბოლო წლებში და სადღესასწაულო შოპინგის განუყოფელ ნაწილად იქცა. ელექტრონიკის კატეგორიაში, მომხმარებლებმა დიდი ინტერესი გამოავლინეს ისეთი პროდუქტების მიმართ, როგორიცაა ახალი თაობის სმარტფონები, ტაბლეტები, ჭკვიანი მოწყობილობები და სათამაშო კონსოლები, რამაც მნიშვნელოვანი წვლილი შეიტანა საერთო ზრდაში.
ეს შედეგები მიუთითებს მომხმარებელთა მზარდ ნდობასა და ადაპტაციაზე ციფრულ სავაჭრო არხებთან, რაც საცალო სექტორისთვის ახალ შესაძლებლობებს ქმნის. მიუხედავად გლობალური ეკონომიკური გამოწვევებისა, სადღესასწაულო სეზონმა საცალო ვაჭრობისთვის პოზიტიური დინამიკა აჩვენა, რაც გაუმჯობესებული ბიზნეს აქტივობის ნიშანია.