კალიფორნიის შტატის ქალაქ სან-ფრანცისკოში, ენერგოკომპანია PG&E-ის მომხმარებლებისთვის ელექტროენერგიის მიწოდების აღდგენა დაიწყო მასშტაბური გათიშვის შემდეგ. ინციდენტმა, რომელმაც ქალაქში 130,000-ზე მეტი აბონენტი დააზარალა, ათობით ათასი ოჯახი და ბიზნესი ელექტროენერგიის გარეშე დატოვა, რამაც მნიშვნელოვანი შეფერხებები გამოიწვია.
ელექტროენერგიის მიწოდების შეწყვეტა ქალაქის რამდენიმე უბანში მოხდა, რამაც მნიშვნელოვანი დისკომფორტი შეუქმნა ადგილობრივ მოსახლეობასა და კომერციულ სექტორს. კომპანია PG&E-ის ტექნიკური ჯგუფები მთელი ძალებით მუშაობდნენ დაზიანებების მიზეზის დასადგენად და სისტემის გამართვის სამუშაოების ჩასატარებლად. კომპანიის წარმომადგენლების განცხადებით, მიუხედავად იმისა, რომ ელექტროენერგიის მიწოდება ნაწილობრივ უკვე აღდგენილია, სისტემის სრულად ამუშავებაზე მუშაობა გრძელდება. მიზანია, ყველა დაზარალებულ მომხმარებელს რაც შეიძლება მალე მიეწოდოს სტაბილური ენერგია.
გათიშვის ზუსტი მიზეზი ამ ეტაპზე ოფიციალურად არ სახელდება, თუმცა კომპანია აქტიურად აფასებს სიტუაციას. მოსალოდნელია, რომ მომდევნო საათებში ელექტროენერგია დაუბრუნდება სან-ფრანცისკოს იმ ნაწილებსაც, სადაც ამ დრომდე პრობლემა ნარჩუნდება. PG&E აცხადებს, რომ მომხმარებელთა უსაფრთხოება და მომსახურების ხარისხი მათი უმთავრესი პრიორიტეტებია.