კომპანიებმა Sony-მ და Tencent-მა სამართლებრივი დავა დაასრულეს, რომელიც Sony-ის პოპულარული თამაშის, „Horizon: Zero Dawn“-ის „მონური კლონის“ შექმნას ეხებოდა. მხარეებმა მიაღწიეს შეთანხმებას, თუმცა მისი კონკრეტული დეტალები საჯაროდ არ გავრცელებულა. ეს ფაქტი კვლავ ხაზს უსვამს ინტელექტუალური საკუთრების დაცვის მნიშვნელობას სწრაფად მზარდ ვიდეოთამაშების ინდუსტრიაში, სადაც ორიგინალურობა და ინოვაცია გადამწყვეტ როლს თამაშობს.
დავა წარმოიშვა მას შემდეგ, რაც Sony-მ Tencent-ს, ან მის ერთ-ერთ შვილობილ კომპანიას, უჩივლა იმის გამო, რომ შექმნა თამაში, რომელიც ზედმეტად ჰგავდა მის ექსკლუზიურ PlayStation პროდუქტს, „Horizon: Zero Dawn“-ს. აღნიშნული თამაში, რომელიც 2017 წელს გამოვიდა, ცნობილია თავისი პოსტაპოკალიფსური ღია სამყაროთი, რობოტული დინოზავრებით და მდიდარი სიუჟეტით, რამაც მას ფართო აღიარება მოუტანა გეიმერების სამყაროში. საავტორო უფლებების დარღვევის ბრალდებები ხშირია ტექნოლოგიურ ინდუსტრიაში, განსაკუთრებით კი გეიმინგში, სადაც ვიზუალური ელემენტები და მექანიკები ადვილად შეიძლება განმეორდეს ან მიბაძოს. ასეთი „კლონები“ ხშირად იწვევს დაპირისპირებას კომპანიებს შორის, რადგან ისინი ორიგინალური პროდუქტის შემქმნელების ინტელექტუალურ შრომას აკნინებენ და ზიანს აყენებენ ბაზარზე მათ პოზიციას. ამჯერად, დავა სასამართლოს გარეშე, ორმხრივი შეთანხმებით გადაწყდა, რაც ინდუსტრიაში კონფლიქტების მშვიდობიანი მოგვარების პრეცედენტს ქმნის.