Meta-ს კუთვნილი სოციალური ქსელი Threads, რომელიც აქტიურად ცდილობს კონკურენცია გაუწიოს არსებულ პლატფორმებს, ახალი სტრატეგიული ნაბიჯით გამოდის. პლატფორმა მომხმარებელთა მოზიდვის მთავარ საშუალებად პოდკასტერებს განიხილავს და მათზე დებს ფსონს. ამ ინიციატივის მიზანია, მრავალფეროვანი აუდიო კონტენტის შემქმნელების მოზიდვა, რაც, თავის მხრივ, ახალი მომხმარებლების მოზიდვასა და Threads-ის პოპულარობის ზრდას შეუწყობს ხელს.
ეს გადაწყვეტილება ხაზს უსვამს Meta-ს სურვილს, დივერსიფიკაცია მოახდინოს Threads-ის კონტენტ შეთავაზებაში, რათა არ შემოიფარგლოს მხოლოდ ტექსტუალური განახლებებითა და მოკლე ვიდეოებით. პოდკასტების ინდუსტრია ბოლო წლებში მნიშვნელოვნად გაიზარდა და მოიპოვა ერთგული აუდიტორია, რაც მას მიმზიდველ სფეროდ აქცევს სოციალური პლატფორმებისთვის, რომლებიც მომხმარებლის ჩართულობას ეძებენ. Threads იმედოვნებს, რომ პოდკასტერებისთვის ხელსაყრელი პირობების შეთავაზებითა და მათი კონტენტის ეფექტური ინტეგრირებით შეძლებს არა მხოლოდ არსებული კონკურენტებისგან გამორჩევას, არამედ ახალი ნიშის ათვისებასაც გლობალურ ციფრულ სივრცეში.
ექსპერტების აზრით, აუდიო კონტენტის მიმართულებით გაფართოება სოციალური მედიის პლატფორმების ერთ-ერთი მთავარი ტენდენციაა, რადგან ის მომხმარებლებს კონტენტის მოხმარების ახალ, მოქნილ საშუალებებს სთავაზობს და პლატფორმებზე ჩართულობას ზრდის.