კომპანია Fox-ის მფლობელობაში არსებულმა უფასო სტრიმინგ პლატფორმა Tubi-მ მიმდინარე წელს ისტორიაში პირველად მიაღწია ფინანსურ მომგებიანობას, რაც მნიშვნელოვანი მიღწევაა გლობალურ სტრიმინგ ინდუსტრიაში, სადაც ბევრი მსხვილი მოთამაშე კვლავაც ზარალზე მუშაობს. ამ წარმატების მთავარი განმაპირობებელი ფაქტორი ახალგაზრდა აუდიტორიის მოზიდვის სტრატეგიაა, რომელიც მზად არის უფასო კონტენტის სანაცვლოდ რეკლამებს უყუროს.
პლატფორმა ამჟამად 100 მილიონ ყოველთვიურ აქტიურ მომხმარებელს ითვლის და განსაკუთრებით პოპულარულია ათასწლეულისა და Z თაობის მაყურებლებს შორის, რაც მას მნიშვნელოვან უპირატესობას ანიჭებს ბაზარზე. დიდი ხნის განმავლობაში Tubi მოიაზრებოდა მეორე დონის სტრიმინგ სერვისებს შორის, ისეთი შედარებით ნაკლებბიუჯეტიანი და პოპულარული პლატფორმების გვერდით, როგორიცაა Pluto TV. თუმცა, მომხმარებელთა აქტიური ჩართულობისა და სარეკლამო შემოსავლების მუდმივი ზრდის ხარჯზე, Tubi ახლა უკვე წარმატებით უწევს კონკურენციას ისეთ მსხვილ მოთამაშეებს, როგორებიც არიან NBCUniversal-ის Peacock და Warner Bros. Discovery-ის HBO Max.