კომპანია Visa-ს მიერ მოწოდებული მონაცემებით, სადღესასწაულო შოპინგის სეზონის პირველი შვიდი კვირის განმავლობაში გაყიდვების მოცულობა 4.2%-ით გაიზარდა. ეს მაჩვენებელი, რომელიც ნოემბრის დასაწყისიდან დეკემბრის შუა რიცხვებამდე პერიოდს მოიცავს, წინა წელთან შედარებით ზრდის შედარებით ნელ ტემპზე მიუთითებს.
Visa-ს ანგარიშის მიხედვით, მომხმარებელთა ხარჯვის გააქტიურება ფიქსირდება, რაც სადღესასწაულო სეზონის განმავლობაში საცალო ვაჭრობის სექტორისთვის პოზიტიურ ტენდენციას წარმოადგენს. თუმცა, აღსანიშნავია, რომ მიმდინარე წლის 4.2%-იანი ზრდა ჩამორჩება გასული წლის ანალოგიური პერიოდის მაჩვენებლებს, როდესაც ზრდის ტემპი უფრო ინტენსიური იყო. ეს შეიძლება მიუთითებდეს ეკონომიკური ზრდის ან მომხმარებელთა ნდობის გარკვეულ სტაბილიზაციაზე, ან შენელებაზე. სადღესასწაულო პერიოდი ტრადიციულად წლის ყველაზე მომგებიანი დროა მრავალი ბიზნესისთვის, რადგან მომხმარებლები საჩუქრებისა და სადღესასწაულო ნივთებისთვის ხარჯავენ.
ექსპერტების შეფასებით, მიუხედავად დაფიქსირებული ზრდისა, ტემპის შენელება შესაძლოა წლის ბოლოსთვის საერთო სურათზეც აისახოს. ეს მონაცემები გადამწყვეტია საცალო ვაჭრობის ინდუსტრიისთვის, რადგან ისინი ადგენენ ტონს სეზონის დანარჩენი ნაწილისთვის და აფასებენ მომხმარებელთა ფინანსურ მდგომარეობას. ინფორმაცია Visa-ს საანგარიშო პერიოდის გაყიდვებზე ABC News-ის მიერ გავრცელდა.