ბოლო ორი ათწლეულის განმავლობაში, მაიკროსოფტმა Xbox-ის ბრენდი სათამაშო კონსოლების ინდუსტრიაში ნამდვილ გიგანტად აქცია, რაც გაყიდვების შთამბეჭდავ მაჩვენებლებში აისახება. კომპანიის უახლესმა კონსოლებმა, Xbox Series X-მა და Series S-მა, ერთობლივად 21 მილიონ ერთეულზე მეტი გაყიდა მსოფლიო მასშტაბით. მანამდე არსებულმა Xbox One-მა, რომელსაც 2023 წლამდე ჰქონდა მხარდაჭერა, კიდევ 58 მილიონზე მეტი ერთეული გაყიდა. ეს ციფრები ნათლად მეტყველებს Xbox პლატფორმის მუდმივ პოპულარობასა და ბაზარზე მის ძლიერ პოზიციაზე.
დღეს მაიკროსოფტი თავის ყურადღებას სულ უფრო მეტად ამახვილებს Game Pass-ის სააბონენტო სერვისზე, რომელიც ერთნაირად ემსახურება როგორც კონსოლის, ისე კომპიუტერის მოთამაშეებს, ქმნის რა ერთიან და უმსხვილეს Xbox ეკოსისტემას. ამ სტრატეგიის ფარგლებში, Xbox-ის მომავალი მეტწილად თამაშების დეველოპერების ინოვაციებზეა დამოკიდებული. ორიგინალური ინტელექტუალური საკუთრებები, როგორიცაა „სქორნი“ (Scorn) და „პენტიმენტი“ (Pentiment), ისეთივე მნიშვნელოვანი ხდება, როგორც ფანების საყვარელი და უკვე დამკვიდრებული ფრენჩაიზები – „ჰალო“ (Halo) და „გიარს ოფ ვორ“ (Gears of War). კომპანიის მიზანია, უზრუნველყოს მრავალფეროვანი და მდიდარი სათამაშო გამოცდილება, სადაც სიახლეები და ტრადიცია ჰარმონიულად თანაარსებობენ.