ხორვატიის დედაქალაქი ზაგრები აქტიურად იბრძვის, რათა შეინარჩუნოს ევროპის საუკეთესო საშობაო ბაზრობის ტიტული, რომელიც ქალაქმა ზედიზედ სამი წლის განმავლობაში მოიპოვა. საშობაო ბაზრობები მთელ ევროპაში არა მხოლოდ ღრმად ფესვგადგმული ტრადიციაა, არამედ მსხვილი ბიზნეს სექტორიც, რომელიც ყოველ დეკემბერში ქალაქების ეკონომიკას მნიშვნელოვან სტიმულს აძლევს. ზაგრებისთვის ეს მოვლენა განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია, რადგან ის ეფექტურ გზას წარმოადგენს ტურისტების მოსაზიდად ქვეყნის მთავარი, ზაფხულის სეზონის მიღმა.
როდესაც საუბარია ხორვატიასა და ტურიზმზე, უმეტესობას გონებაში მაშინვე ადრიატიკის ზღვის ბრწყინვალე ხედები და ზაფხულის ყველაზე ცხელი თვეები უტრიალებს. თუმცა, ამ ბალკანური ქვეყნის ეკონომიკის ერთ მეხუთედზე მეტი სწორედ ტურიზმზე მოდის, და ხელისუფლება აქტიურად ცდილობს ვიზიტორების მოზიდვას ზაფხულის პიკური სეზონის მიღმაც. საშობაო ბაზრობის წარმატება ზაგრებს საშუალებას აძლევს, გააფართოოს თავისი ტურისტული შეთავაზება, მოიზიდოს შემოსავალი წლის ცივ თვეებში და გააძლიეროს ქვეყნის საერთო ეკონომიკური მდგომარეობა არასეზონურ პერიოდში.