ტექნოლოგიური გამოცემა ZDNET-ი, რომელიც მომხმარებლებს პროდუქტების შეძენის შესახებ რეკომენდაციებს სთავაზობს, საკუთარ დამოუკიდებელ სარედაქციო პოლიტიკასა და მიმოხილვის პროცესის გამჭვირვალობაზე ამახვილებს ყურადღებას. ეს განცხადება გაკეთდა იმ ფონზე, როდესაც გამოცემა აქვეყნებს სტატიებს, მათ შორის, სამაჯურ Whoop-ის ალტერნატივების შესახებ, რომლებიც არ საჭიროებენ ყოველთვიურ გადასახადს. ZDNET ხაზს უსვამს, რომ მათი მიზანია სანდო და ღირებული რჩევების მიწოდება.
ZDNET-ის მიხედვით, მათი რეკომენდაციები მრავალსაათიანი ტესტირების, კვლევისა და პროდუქტების შედარების შედეგია. გამოცემა აგროვებს მონაცემებს მრავალი სანდო წყაროდან, მათ შორის გამყიდველებისა და საცალო ვაჭრობის სიებიდან, ასევე სხვა შესაბამისი და დამოუკიდებელი სარევიზიო საიტებიდან. განსაკუთრებული ყურადღება ექცევა მომხმარებელთა შეფასებებს, რათა დადგინდეს, რა არის მნიშვნელოვანი იმ ადამიანებისთვის, ვინც უკვე ფლობს და იყენებს შეფასებულ პროდუქტებსა თუ სერვისებს.
გამოცემა ღიად აცხადებს, რომ როდესაც მომხმარებლები მათ საიტზე განთავსებული ბმულების მეშვეობით ყიდულობენ პროდუქტს ან სერვისს, ZDNET-მა შესაძლოა მიიღოს შვილობილი საკომისიო. ეს შემოსავალი ხელს უწყობს მათ საქმიანობას, თუმცა, მათი განცხადებით, არანაირად არ მოქმედებს სარედაქციო დამოუკიდებლობასა და ობიექტურობაზე, რაც უზრუნველყოფს, რომ მიწოდებული რეკომენდაციები რჩება მიუკერძოებელი და მომხმარებლის ინტერესებზე მორგებული.