ტექნოლოგიური სიახლეებისა და მიმოხილვების პლატფორმა ZDNET-ი გამჭვირვალედ განმარტავს საკუთარი პროდუქტის შეფასების მეთოდოლოგიას. ორგანიზაცია ხაზს უსვამს დამოუკიდებელ ტესტირებას, სიღრმისეულ კვლევასა და შედარებით ანალიზს, რათა მომხმარებელს საუკეთესო რეკომენდაციები მიაწოდოს.
ინფორმაციის შეგროვებისთვის ZDNET-ი იყენებს მრავალფეროვან წყაროებს, მათ შორის გამყიდველისა და საცალო ვაჭრობის სიებს, ასევე სხვა დამოუკიდებელ სარევიზიო პლატფორმებს. ორგანიზაცია ასევე დეტალურად აანალიზებს მომხმარებელთა მიმოხილვებს, რათა გაიგოს რეალური მომხმარებლების მოთხოვნები და გამოცდილება. ZDNET-ი განმარტავს, რომ როდესაც მომხმარებელი მათი ვებგვერდიდან გადადის რითეილერის საიტზე და ყიდულობს პროდუქტს ან სერვისს, მათ შეიძლება მიიღონ შვილობილი საკომისიო. ეს ფინანსური მოდელი ხელს უწყობს მათ მუშაობას, თუმცა, მათივე მტკიცებით, არ ახდენს გავლენას მათ მიერ გაცემულ რეკომენდაციებზე.