ციფრული გამოცემა ZDNET-ი საზოგადოებას უზიარებს ინფორმაციას იმის შესახებ, თუ როგორ აფასებს ტექნოლოგიურ პროდუქტებს და უწევს მათ რეკომენდაციას მკითხველისთვის. კომპანიის განცხადებით, ZDNET დამოუკიდებლად ამოწმებს და იკვლევს პროდუქტებს, რათა მომხმარებელს მიაწოდოს საუკეთესო რჩევები და რეკომენდაციები. მათი სარედაქციო პროცესი, რომელიც ცნობილია როგორც „ZDNET Recommends“, მოიცავს მრავალსაათიან ტესტირებას, სიღრმისეულ კვლევასა და საფუძვლიან შედარებით ანალიზს ბაზარზე არსებულ ალტერნატივებთან.
პროდუქტის შეფასებისას, ZDNET მონაცემებს აგროვებს მრავალი სანდო წყაროდან, მათ შორის მწარმოებლებისა და საცალო ვაჭრობის ოფიციალური ჩამონათვალიდან, ასევე სხვა ავტორიტეტული და დამოუკიდებელი მიმოხილვის საიტებიდან. განსაკუთრებული ყურადღება ექცევა მომხმარებელთა რეალურ შეფასებებსა და გამოცდილებებს, რათა გაირკვეს, რა არის ნამდვილად მნიშვნელოვანი იმ ადამიანებისთვის, ვინც უკვე ფლობს და აქტიურად იყენებს კონკრეტულ პროდუქტებსა თუ სერვისებს. გამოცემა ასევე განმარტავს, რომ მათი ვებგვერდიდან საცალო მოვაჭრის საიტზე გადასვლისას და პროდუქტის ან სერვისის შეძენისას, ZDNET-მა შესაძლოა მიიღოს შვილობილი საკომისიო. მიუხედავად ამისა, ZDNET ხაზს უსვამს, რომ ეს ფაქტორი არანაირ გავლენას არ ახდენს გაცემული რეკომენდაციების ობიექტურობასა და სარედაქციო დამოუკიდებლობაზე, რაც მათი საქმიანობის უმთავრესი პრინციპია.