ტექნოლოგიური გამოცემა ZDNET დეტალურად განმარტავს საკუთარ სარედაქციო პრინციპებს, კერძოდ, პროდუქტების შეფასების მეთოდოლოგიასა და საიტის მხარდაჭერის მოდელს.
ZDNET-ის განცხადებით, მათი რეკომენდაციები მრავალსაათიანი ტესტირების, ღრმა კვლევისა და ფასების შედარების შედეგია. ისინი აგროვებენ მონაცემებს საუკეთესო ხელმისაწვდომი წყაროებიდან, მათ შორის გამყიდველებისა და სხვა დამოუკიდებელი მიმოხილვების ვებგვერდებიდან. ასევე, ისინი გულდასმით აანალიზებენ მომხმარებელთა შეფასებებს, რათა ზუსტად გაიგონ, რა არის მნიშვნელოვანი იმ ადამიანებისთვის, ვინც უკვე ფლობს ან იყენებს შეფასებულ პროდუქტებსა და სერვისებს. გამოცემა ხაზს უსვამს, რომ როდესაც მომხმარებელი მათი ბმულების მეშვეობით გადადის საცალო ვაჭრობის ვებგვერდზე და ყიდულობს პროდუქტს ან სერვისს, ZDNET-ს შეუძლია მიიღოს შვილობილი საკომისიო. ეს სისტემა ხელს უწყობს მათ საქმიანობას, თუმცა კომპანია აცხადებს, რომ ეს არ მოქმედებს მათი რეკომენდაციების ობიექტურობასა და დამოუკიდებლობაზე.